View What? in a larger map

2010 dăi cu apă rece!

Și uite că după o apsență deosebit de lungă și o pauză bine-meritată de mine în cea ce privește bloggingul, vă mai scriu nițel să vă zic ce am mai făcut în ultima vreme.
Chiar în ultima perioadă m-am preocupat cu organizarea revelionului. Spuneam lumii că v-a ieși Legendar, am greșit, nu a fost precum mă așteptam. Dar a fost aproape. Memorabil, Inimaginabil, Marfă, Awesome, Gonflabil, Fun au fost câteva dintre cuvintele prin care cei care au venit au descris revelionul.

A fost un revelion la care lumea s-a distrat, a baut moderat și n-au făcut prostii. Câteva poze cu mine de la revelion și un clip bestial tot de acolo. Enjoy.



Pic1 Pic2 Pic3 Pic4 Pic5 Pic6 Pic7

Și acum că ați văzut pozele, a doua știre, ea e noua mea prietenă, Oana (pic2).

A treia știre în legătură cu AIESEC-ul am intrat pe departamentul de Talent Management (Human Resourses) și pe cel de OGX (out going eXchange).

Până data viitoare țineți minte că: Până la sfârșit totul va fi bine. Și dacă nu e bine, nu e sfârșitul.

6 răspunsuri:

Pai...In primul rand,"La multi ani!", un an nou cat mai bun si vesel! ..Asa si acum...se pare ca v-ati distrat destul de bine pe acolo..dar ce m-a surprins pe mine....mai este o persoana in Romania asta care stie melodia celor de la Cobra Starship?!!?:))

am spammat piesa aia la rev :P

La multi ani si tie :*

La multi ani! si sa fii fericit cu prietena ta, va sta tare bine impreuna ;;)

heeeey.ce faaaaci ? (stii ca defapt asta e un: ai grija de oana...:-w asa-i?) :))

da ema, stiu :P o sa am :P

:D
Stau singura-n camin, e 6.41 dimineata, si-s pe Beri Goale.

Cheers!