View What? in a larger map

ANGAJAT sau ANGAJATOR? Prefer ANTREPRENOR!

ES

ANGAJAT sau ANGAJATOR? Prefer ANTREPRENOR!

Antreprenoriatul inseamna mai mult decat sa fii patron sau sef; inseamna sa gandesti intr-un anumit fel, sa iti asumi riscuri, sa gandesti inovativ.

ENTREPRENEURSHIP SCHOOL, 30 noiembrie-5decembrie, iti pregateste o saptamana de training-uri, sesiuni de coaching si de networking care sa te ajute sa iti dezvolti un plan de afaceri impreuna cu prietenii tai pe care ulterior sa ni-l prezinti pentru a castiga o suma care sa-ti permita sa incepi AFACEREA TA, AFACEREA VOASTRA!

De ce sa particip?

Pentru ca:

  • Am/ pot avea o idee de afacere buna;
  • Primesc consultanta de la antreprenori din Cluj (JCI);
  • Am sansa sa castig primul salariu din afacerea mea;
  • Am 2-4 prieteni care mi-ar putea deveni „parteneri";
  • Aflu solutii de finantare;
  • Mi se ofera suport de resursa umana de care as avea nevoie în business-ul meu;
  • Am sansa sa particip intr-un program de mentorat;
  • E GRATIS
  • Am initiativa!
  • Vreau sa invat!
  • Am curajul sa fac aceste lucruri!

Pentru inscrieri si informatii aditionale accesati site-ul: es.myaiesec.ro

DEADLINE APLICARE: vineri, 27 noiembrie, ora 21:00.

PROIECT COFINANTAT DE MINISTERUL TINERETULUI SI SPORTULUI, DIRECTIA GENERALA PROGRAME PENTRU STUDENTI.

Proiect desfasurat de AIESEC Cluj Napoca in colaboare cu:

AIESEC_logo_bwantet MTSlogo Tineri Antreprenori(2)Logo JCI ClujNapoca_varianta short 2 Stema-Romaniei-color CCS

4 răspunsuri:

daca imi ziceai sambata poate reuseam sa te bag :| da numa daca aveai echipa gata pana sambata

Ma pula da de cand faci tu favoritisme, huh? Ai pus tu cireasa in Aiesec si nu stiu eu?

nu, doar ca stiam pe cei care fac trierea aplicatiilor, si daca nu erau deja gata era posibil (uita-te ca am scris "poate") sa pot vorbi cu ei sa mai ia o aplicatie