View What? in a larger map

Alcool vs. Pâine

Bunădimineaţa... Mă rog, o fi bună pentru voi, dar eu m-am trezit acum, la 7:50 am. Pentru mine asta denotă că dimineaţa mea nu e chiar atât de bună. Am dormit putin, şi prost, dat find faptul că aseară mi-a fost foarte, foarte rău.

Nu am băut mult, dar mi-a venit brusc rău. Cer discreţia fetelor, pentru descrierile din paragraful ce urmează, apoi puteţi citii din nou. Eram frumos de 5 minute intrat in Janis, când mi s-a făcut rău. Senzaţia aia când ţi se încleştează maxilarele şi începi să salivezi prea mult. Am ieşit frumos la aer în speranţa că îmi va trece. Ei bine, nu mi-a trecut şi tot ce am reuşit să fac e să regurgitez masa copioasă de la bunicamea, undeva pe stradă. (da, sunt ţăran pentru asta şi chiar îmi pare rău). Aşă că m-am trezit acum dimineaţă cu bucăţele de vomă prin nas şi o gaură imensă în stomac.

Mă uit la ceas şi văd ca e ora 7:50, mie foame de crăp şi încă nu-s sigur că mă simt bine. Mă gândesc că ar merge bine nişte pâine prăjită cu ou fiert şi un ceai. Mă ridic şi îmi iau un tricou şi o pereche de pantaloni scurţi şi ies aşa în răcoarea de afară.

Spre uimirea mea, dintre 5 alimentare şi un stand de pâine, era deschisă doar cârciuma de pe stradă. Adică la 8 dimineaţa, nu am şanse să mănânc, dar pot să beau o duşcă. Alcool vs pâine. Alcoolul câştigă.

S-a făcut între timp opt şi un sfert, mă duc să văd de nişte pâine, că mor de foame.

LE: Am venit de la magazin. E trist. S-au deschis 2 din 5 alimentare şi standul de pâine. În total sunt 7 angajaţi în tot complexul ăsta de magazine, dar sunt 11 indivizi deja în birt.

trist...