View What? in a larger map

Rezultatele de la Bacalaureat şi planurile de viitor

După mult chin şi vai a început perioada în care sunt constant felicitat. În ultima vreme a început să îmi ia câteva secunde să mă prind care e motivul felicitărilor, apoi înţeleg după caz că e vorba de faptul că în profida părerii celorlalţi despre mine eu am reuşit totuşi să termin a 12-a şi să termin de dat Bacul, iar mai nou, toţi sunt miraţi de nota obţinută.
Azi s-au afişat rezultatele, şi bineînteles m-am băgat repede pe net să văd dacă e cazul să depun contestaţii. Nu a fost nevoie, căci am luat note bune, după cum urmează:

  • Română Oral: 10
  • Română Scris: 6,9
  • Mate MT1: 6,8
  • Engleză Oral: 10
  • Informatică: 10
  • Geografie: 9,15
  • Total: 8,8

Acum cu planurile de viitor, astea se împart în 3 idei:

  • De viitor profesional: Mă înscriu la psiho până la urmă şi după ultimele poveşti cu mama o să încerc să dau la zi, dacă nu intru rămâne cum vroiam eu de dinainte, învătământ la distanţă, tot în Cluj, dar secţia ID.
  • De distractie: M-am reapucat de World Of Warcraft, acum că am terminat a 12-a. Celor care o să vreţi să mă huliţi la comenturi, nu vă obosiţi. Jocul este prea marfă ca să îmi pese. Şi dacă mai sunt dintre voi care jucaţi pe original vă aştept pe Hellfire împreună cu Mircea, Grunzi şi Măli. Pentru cei care ştiţi vreun server privat calumea (a se citi cu mulţi jucători, AH, fără buguri şi rată cât mai mică dacă e posibil 1x) atunci contactaţi-mă vă rog.
  • Acum vine ultima veste, cea tristă. Plec! Asta a fost ultimul post, după acesta urmează la revedere. O săptămână nu ne mai vedem, îmi voi vizita bunici. Deci ne vedem când încep înscrierile la facultă.

Până atunci numai bine!

Sfatul zilei, nu borâţi stând aplecaţi pe o sârmă ghimpată...

7 răspunsuri:

felicitari pentru bac si mult succes cu planurile..!!

@Ela merci merci

felicitari si sa auzim numai de bine, domnule viitor psiholog :D (si eu tot la psiho dau :D)

Felicitari, felicitari si iar felicitari! :P vacantza placuta si mult succes la psiho :)
(bun sfat totusi..:))

sa nu dai accept la asta. sunt cola. e vineri dimineata... si tocmai am vb cu tine la tel. nici nu stii cat de mult iti datorez.

@ale se aprove automat toate commenturile :P

eu deja m-am inscris la Psiho, numai ca la Iasi :D intr-o vreme ma batea si pe mine gandul sa vin la Cluj, dar iti dai seama cred de ce am renuntat =))

(distanta)