View What? in a larger map

Memorii: Reîntoarcerea lui Gârby

E ora 10 acum şi deja au trecut 3 zile de când sunt aici, la ţară. V-am promis că voi scrie şi de aici nişte posturi pe care să le postez imediat ce ajung acasă. Azi, mi-a venit în sfârşit cheful de scris. Aşa că mi-am aprins o ţigară şi m-am apucat de însirat câteva rânduri.

Aş vrea să pot să vă aduc pe toţi aici să vedeţi cum e. Satul bunicilor mei e parcă cuprins de ceva magie veche. Cum am intrat în sat am avut din nou aceaşi impresie: am intrat într-o cupolă vâscoasă, în care timpul curge mai încet. Fumul de la ţigară se ridică mai încet, oameni merg încet, chiar şi copii aici mi se par că fug cu încetinitorul. Totul pare cuprins de o stare de linişte. Aici nu am griji nu am grabă. E locul perfect unde să mă liniştesc.


Vin aici de când eram copil mic. Mai ţin minte acum vreo 5-7 ani, când stăteam pe pod cu prieteni. Era foarte frumos pe atunci. Podul e o structură de ciment, asemănătoare unui pod, care trece peste şanţul din faţa unei case şi în total are cam 1 metru pătrat. Dar aici era locul nostru de întâlnire. Ţin minte că mergeam de pe la ora 8 şi ne puneam păturile pe jos şi ne uitam la cer aşteptând să apară stelele. Şi număram ca la un fel de concurs primele stele pe care le puteam vedea. Acum în schimb lucrurile nu mai stau aşa. Au început să vină din sat, băieţii „adevăraţi”. Şi subiectul general de discuţie a devenit bătaia. Cine pe cine a bătut, cine pe cine ar putea bate şi pe care cum l-au luat jandarmii. Alin prietenul meu din copilărie a renunţat la şcoală înainte să termine cele 10 clase. Aici se ascultă doar manele, şi singurele filme vizionate sunt cele cu bătăi. Am ajuns să mă simt marginalizat, neavând cum să intru în discuţiile de aici.

Vă mai povestesc una două în filmuleţul ce vine.




Acest post l-am scris la ţară, în Word şi acum doar l-am postat. Am revenit în Cluj de 3 zile, dar n-am apucat să blogguiesc, am fost ocupat cu altele. Oricum, m-am întors.

Da, ştiu, tentativa de Video Blogging e nasoala rău de tot, las că va fi data viitoare mai bună.

11 răspunsuri:

si eu sunt exact in aceeasi situatie . . . adica atat de multe s-au schimbat in locul unde candva imi petreceam "vacanta mare". oricum, prefer sa raman cu amintirile acelea faine:)
p.s.: si in satul bunicilor mei e un pod unde faceam exact acelasi lucru . . . ne adunam toti si povesteam despre orice . . . acum nu mai prea ai ce discuta . . . de fapt nu ai cu cine :)

ce tare :) nu sunt singur :x

mi-ai facut dor de mers la tara...dar nu cred ca mai e posibil de acum :(

oricum, e bun V-blogul :P dar de ce nu ti-ai luat camera cu tine? :-w

ai mari emotii pe vlog

@irina camera mea e sechestrata intro casa in care nu pot ajunge. sper sa rezolv sa o primesc inapoi

@gorgan, nu emotii ci pur si simplu nu stiu ce sa zic, cat de tare sa vb, si cu ce limbaj e wierd. :))

e aiurea cu camera...am patit-o si eu :| abia am recuperat-o saptamana trecuta ;))

abia acum am observat ca la comentariul anterior am scris "V-blog" in loc de Vlog.. scuze :">

he heeeyyyy long time no C! :P parca a inghetat blogul tau cat timp ai lipsit! te poti considera norocos ca nu dai admitere si ca te relaxezi la tara! Unii nu pot zice acelasi lucru (daca si-au facut-o cu mana lor...asta este). imi pare rau ca totusi nu e asa cum ti-ai dori, simpatizez si eu cu tine si cu ela, nici la mine la tara nu mai e cum era, veselie, prieteni cu care sa te intelegi, jocuri pe care le jucam seara pana cand ne toropea somnul (sau mai radeam de alti "copii" mai mari care ce faceau..). Se pare ca toate astea s-au topit in negura timpului, iar eu am ramas.. la fel... sau cel putin nu vreau sa fiu ca ei. Manele..e ok pe langa alte chestii ce se fac la mine la tara...

Guruslau e in salaj,nu? sat cu istorie :P (printre putinele), aproape de Zalau... este si un monument al lui mIhai viteazul p-acolo..(?)oh well..

Mie, personal, imi place sa cosesc (stiu k suna aiurea)! Totusi, nasol cu basicile! Incearca sa vezi partile bune: poti fuma, no secrets ;)) Si E VACANTZAAAAA!!!

relax and have fun!;)

BTW: incearca sa te incadrezi intr-un "registru" cand vb p vlog. Eu nu stiu prea multe, insa nu mi se pare a fi asa de usor. Parerea mea, ori vorbesti degajat si fara regrete, ori foarte serios dar treburi ca lumea. Mie imi place prima varianta,ti se potriveste mai bine ;). Mai incearca, cu cat vorbesti mai mult si te obisnuiesti cu camera, cu atat mai bine (vorba aia: "camera te iubeste, draga!"). Astept si alte postari video! :)

Vacantza Placuta! (tuturor) sau spor la admitere! :*

@ L'Anonyme nu suna aiurea ca iti place sa cosesti :) mie imi place sa dau cu grebla :)) poate facem echipa . . . ne mai trebuie om cu furca si gata treaba :))

@L'anonime ma bucur sa te revad pe blog, imi pare rau ca a inghetat dar nus zoso sa pot pleca si sa primesc in continuare commenturi. :))

mai am pana ajung asa.

Somes Guruslau e in Salaj, dar satul din manualele de istorie este din pacate alt Guruslau, care nu e si cu "Somes" in fata. :( din pacate nu avem statuie cu nimeni

Imi place partea de video blogging MAI VREAU
e bun detot :D