View What? in a larger map

94 de neuroni prăjiţi

Credeam, speram, că pot să fac ureche şută şi să uite Irina ca m-am speriat de leapşa ei, dar dacă a mai pomenit-o o dată am zis să îi fac pe plac şi să o preiau.

De ce nu am vrut să fac leapşa asta? Pentru ca sunt 94 de întrebări! DA! e genul de leapşă la care m-am plictisit până am selectat până jos.

94.. În anul 94 Sarajevo era bombardat, în Rawanda au murit câteva mii de oameni, în Jordan se făcea pace, sa oprit ceva război din Irlanda de Nord, americanii trimiteau trupe în golful Persic, şi ruşii învârteau şi ei ceva cu siguranţă.



1. Ce speli prima dată la duş?
Vana. Am io ceva cu vana să fie curată.

2. Care e culoarea ta de helancă preferată?
Pentru fete transparent, pentru băieţi să nu poarte.

3. Îţi place cafeaua?
Oriunde, oricând, cu aproape orcine.

5. Cum te simţi acum?
Optimist ca mai am doar 89 de întrebări, obosit de 2 zile de chefuri.

6. Care e ultima literă din numele persoanei de care eşti îndrăgostită?
A

7. Spui AIM sau A I M?
Eu nu pricep diferenţa din întrebare .. nu pronunţ spaţiu.

8. Care e ultimul vis pe care l-ai avut?
Lol, unde mi-am salvat poza aia cu +18 ani? :))

9. Ai putea mânca o lună întreagă felul tău de mâncare preferat fără să te saturi de el?
Da

10. De ce ai o poftă puternică acum?
Sex :>

11. Foloseşti aţă dentară?
Nu, WTF?

12. La ce te gândeşti când auzi cuvântul "varză"?
La un caiet, al unei foste prietene, pe care a scris în continuu, "varză, varză, varză" etc., la sfârşit era morcov.

16. Ai numărat vreodată până la 1000?
Nici nu am de gând.

17. Muşti sau lingi îngheţata?
Muşc sau sug, ca mie îmi place shakeul.

18. Foloseşti emoticoane?
:D :" pai :-? :-j :-?? să zicem că da. :P :)) =)) ^^

19. Câte dormitoare are casa ta?
viitoarea 3.

20. Ai cunoscut vreodată o celebritate?
Definiti celebritate... si cat de bine "cunoscut"?

21. Îţi place brânza?
Da, mie îmi place orice ce e mâncare şi se poate cumpăra din magazinele din România

22. Care e ultima melodie de care ai fost obsedată?
Love Games de la Gagga

23. Câte ţări ai vizitat?
2 pe lângă România

24. Sunt părinţii tăi stricţi?
Uhm mama puţin. Da întrebarea e subiectivă...

25. Ai sări cu paraşuta/parapanta/planorul?
Nup, dor în caz de nevoie.

26. Ai lua masa cu George W. Bush?
Da, aş primi multe bliţuri şi eu ador pozele.

28. E ceva strălucitor în camera ta?
Eu!

30. Închiriezi filme?
Mai demult închiriam, m-am lăsat.

31. Cine stă în faţă la ora de mate în clasa ta?
CE ŞCOALA FRATE!!!! ÎS STUDEEEENNTT MĂ DOARE'N PULĂ!

35. Unde vei merge sâmbătă seară?
În oraş la băute

36. Ouă albe sau maro?
Albe

37. Îţi place muzica?
Da, e singura chestie care e inepuizabilă. E .. e viaţa în sine!

38. Ai mers cu trenul?
Oare cine o să răspundă la întrebarea asta cu "Nu"?

41. Ce zi a săptămânii e?
Stai să văd... Thusday, e marţi bă!

40. Ce ai mâncat la prânz?
Supă de păstăi şi cartofi nature cu pulpă de pui şi o felie de doboş.

43. Ce face mâine prietena ta cea mai bună?
Sper că bine.

46. Ai văzut filmul The Butterfly Effect?
Am şi scris citatu de la început cu creta pe pereţii din clasă. (mai demult)

47. Ce crezi despre Yankees?
Suna fain, şi multe filme ar fi naşpa dacă nu i-ar fi putut pomeni.

51. Ai părul ondulat?
Ala de pe cap, nu.

52.Când ai plâns ultima dată?
Acum 3 zile.

53. Ai intrat vreodată într-un zid?
nu... ffs

56. Anotimpul preferat?
Vara! doar vara! e de vis

61. Cu cine te vei ţine de mână în viitorul apropiat?
Cu Prietenăsa lui Gorgan.

62. Adormi cu televizorul deschis?
Nu mă uit la TV, niciodată!

63. Ai băut vreodată alcool direct din sticlă?
Cine naiba o făcut întrebările astea? DA MĂ AM BĂUT DIN STICLĂ!

64. Crezi că eşti bătrână?
Nu, şi nu voi fi niciodată :)) în cel mai rău caz, voi fi bătrân.

65. Ţi-e frică de întuneric?
Mi-e frică să nu dispară că îmi bagă vreunul becu în ochi.

66. Îţi place viaţa ta momentan?
DA!!!

67. Când ai făcut ultima dată baie sau duş?
Azi.

68. Baţi în lemn?
Când trbe să ţin ritmul.

69. Ai o vedere bună?
Sper

70. Poţi să faci hula hoop?
Nici n-am încercat, dar nu mă tentează.
(PS: hula hoop înseamnă învârtirea cercurilor în jurul corpului; hai, nu ziceţi că o ştiaţi pe asta şi eu eram singura "incultă"? )
<>

71. Unde sunt părinţii tăi?
Mama în cameră, tata nush creca în Jibou sau o ajuns acasă în Guruslău.

72. Ai fost vreodată sărutată în lift?
Dap. (cine o facut leapşa asta?)

73. Care e următorul CD pe care îl vei cumpăra?
World of Warcraft . când va apărea următorul expansion după WotL

74. Ce mărci porţi momentan?
Ceasu de la Casio, eu nu port marcă e SECOND HAND!

76. Ai intrat într-o încăpere pe fereastră vreodată?
Da

77. Poţi suporta adevărul?
Da, lol?(cine pune întrebările?)

78. Ce ai cumpărat ultima dată?
Ţigări.

79. Cât de des vorbeşti la telefon?
DES

80. Eşti într-o relaţie complicată?
Da

81. Urăşti mai mult de trei persoane?
Nu, nu urăsc pe nimeni

82. Ai pus piedică cuiva vreodată?
Da

86. Foloseşti beţişoare chinezeşti?
da

87. Ierţi prea mult?
da

89. Deţii o armă?
nu

90. Ai făcut telefoane glumă?
Nu

91. Ai fost vreodată într-un castel?
da

92. Îţi place părul tău?
il ador

93. Îţi place de tine?
SUNT CEL MAI FRUMOS DE PE ACEST PĂMÂ... BLOG. sunt narcisist, ma iubesc sunt sexos si toti stiti asta, unii doar nu vreti să recunoaşteţi

94. Eşti mai apropiat de mama sau de tata?
mama

HAHAHAHAHAAHAAAA

întrebarea 95, CINE A FĂCUT ÎNTREBĂRILE?

6 răspunsuri:

hai ca acum ma pot simti si eu bine :P si sa stii ca nu am facut eu intrebarile =))

#43=piele de gaina..

Prietena mea cea mai buna = Ale Cola (morning child), care s.a mutat in bucuresti, so :-<

intreabarea 61: S-o crezi tu!!!!

nu ma asteptam chiar sa cititi 94 e intrebari :))

@gorgan, you'll never know

...
m-am amuzat profund si apoi m-am emotionat profund. Hugs to you both, guys... hughughughughughugMorcov :D