View What? in a larger map

Carusel - efecte speciale

Mie mi-e foarte, foarte poftă acum de o ţigară, pentru că tocmai am terminat de mâncat, dar nu mă duc la ţigară până când nu vă arat asta şi vă povestesc despre ea.




Ce? Carusel, este numele original al filmului. Deşi este cunoscut mai mult sub denumirea de "The frozen heist". Este un scurt metraj realizat de Adam Berg, pentru firma Philips.

De ce? Pentru că Philips vor să lanseze o nouă generaţie de televizoare, cu raport de 21:9, în loc de clasicul 16:9 sau 4:3. Cea ce înseamnă ecran mai lat, şi filme de cinema, care nu le vom mai vedea cu benzile negre deasupra şi dedesupt.

Cum? Ei zic că foarte uşor. Deşi efectul pare deosebit de complicat, aparent e făcut întrum mod foarte simplist. S-au folosit actori reali, nu manechine care au fost puşi să stea nemişcaţi. Obiectele de gen bancnote care atârnă prin aer, au fost suspendate şi ele ca şi unii dintre actori folosind cabluri. Mai apoi, dat fiind faptul că se folosea o cameră video ghidată electronic, care memora calea care a parcurs-o, au mai tras o dublă, de data asta fără actori. Cea din urmă au folosit-o pentru a scoate cablurile, iar apoi cu nişte programe de efecte speciale, şi editare a imaginii au făcut ultimele retuşuri şi anumite elemente 3D.

Unde? Experienţa filmului e cu adevărat mult mai reală pe siteul Philips, filmul devine puţin şi interactiv.


Aici puteţi vedea, the makeing of.

Cât despre articol, idea e via Tony, dar ei m-a supărat aşa că nu îi pun link pe nume, da în caz că citeşte sper să îmi dea un comment şi să mă felicite că eu am muncit mai mult decât el. Şi el are PR 3, ce viaţă crudă.

8 răspunsuri:

vazusem deja filmuletul ;)
http://joienegru.blogspot.com/2009/04/carusel.html

dar bravo pentru detalii.. nu stiam de ce sau cum :)

Ma bucur ca iti plac detaliile. si eu l-am gasit pe un blog, dar nimeni nu s-a obosit sa dea detalii.

sunt incantata de link exchange, dar cu ce blog te trec? cu asta nu? :D

gata. te-am adaugat

esti interesat de link exchange?...uite ID-ul meu robert9h

hombre chiar la inceputul postului e "mi-e" nu "mie":)

e a doua oara cand imi zici asta jur ca mi lene sa modific. da sa fi tu fericit si eu mai bun, voi modifica