View What? in a larger map

RIP Hash

"RIP Hash" un mesaj des întâlnit în listele de mess în ultimele două zile.
A fost iubit şi va fi greu uitat. Nimănui nu îi vine să creadă. Şi tuturor ne pare rău şi suntem îndureraţi.

Am trecut seara asta prin staţie şi am văzut Adevărul de seară: "Doliu la Şincai". Oricâte omagii i-am aduce, nu putem să îl aducem înapoi. Şi e păcat, nu merita.

Era omul care ne făcea să râdem...

A murit de stop cardio respirator, la 2 noapte, după ce ambulanţa nu a reuşit să îl resurciteze.
Nu îi înţeleg pe cei care au povestit în stânga şi în dreapta ca a murit de supradoză sau s-ar fi sinucis. Nu a murit din vina lui. Şi autopia a infirmat zvonurile acestea.

A murit cinstit şi merită amintit aşa cum era: plin de viaţă.



Înmormântarea va fi miercuri la ora 1 la cimitirul din cordoş.

RIP Hash. Ne vedem tot acolo când ne vine la toţi rândul.

9 răspunsuri:

Nu l-am cunoscut dar... sa-i fie tarana usoara.

mai nu vb aiurea se droga cu gaz din bricheta si in seara aceea s-a intalnit cu mai multi prieteni si au tras toti si el a ramas fara aer.imi pare sincer rau pt el ca era tanar si nu merita....dumnezeu sa il odihneasca in pace

are dreptate anonimul de mai sus.in plus avea probleme si cu inima, prin urmare riscul de a muri era oricum foarte mare. l-am cunsocut asa, relativ.mai glumeam cu el,ii mai dadeam o tigara ca era tip simpatic. asta e. sa se odihneasca in pace.

@anonim & vali. nu a murit de la asta. autopsia a spus ca nu a avut legatura. asa scria in ziar, nu am citit personal autopsia

vali si anonim has si-a petrecut ultimele ore din viata alaturi de prieteni de la bloc din care si eu faceam parte..va rog daca nu stiti nu vorbiti aiurea nu sa drogat sunt doar aberatii si porstii!Ganditi-va la consecintele acestor vorbe puntetiva in postura parintilor! Rip Has alaturi de tine mereu!

al doilea anonim are dreptate.

cine dracu is aia care stiu atatea? ma fut in voi de idioti!!!

ce clip naspa:| cautati pe youtube.com 'in memoriam has daniel' daca vresi sa vedeti ceva calumea:)

@eve nu cred ca vreun clip memorial lui poate fi nashpa. asta a fost primul. mai puteti vedea si:

http://www.youtube.com/watch?v=NPpY_Kl3uB4
http://www.youtube.com/watch?v=xXKEq7ClWNU