View What? in a larger map

Odihnească-se în pace!

Îmi vine foarte greu să scriu asta, dar simt că ar trebui să o fac.

Probabil că uni dintre cei care veţi citii asta îl cunoşteaţi pe Hash.


Spun cunoşteaţi pentru că a murit, ieri seara. Încă un prieten, un cunoscut care mult prea devreme ne-a părăsit.

O să îl ţinem minte şi eu unul o să mă rog şi pentru el.

Au trecut 2 ani si 3 luni de când a murit Marius, un coleg de al meu de clasă, şi el mult prea devreme. Amândoi s-au stins la 17 ani.

Şi acum după ce citiţi asta m-ai gândiţi-vă o dată ce spuneţi cu adevărat când pentru orice lucru nedrept înjuraţi viaţa: "Viaţa nui dreapta, îi o curvă". Şi când vă simţiţi singuri, şi părăsiţi să ştiţi de acum că nu e sfârşitul, şi tot timpul să vă pară rău pentru cei care rămân în urmă răniţi că le-a murit un prieten, o rudă, un iubit sau o iubită.

Condoleaţele mele tuturor cărora le-a fost apropiat.

Later Edit: nu, nu ştiu cum a murit. şi mai degrabă spuneţi un condoleanţe decât să vă intereseze care îi ştirea de la ora 5. îmi cer scuze dacă am atacat puţin cu replica asta.

3 răspunsuri:

:|
RIP..
copii, traiti-va viata... ca-i numa' una :|

imi pare f rau de el..am aflat azi dimineata in pauza la tigara...nu imi vine sa cred....nu conteaza cum a murit,nu trebuie tinut minte dupa cum a murit,ci dupa cum era...
un singur lucru nu e corect in viata...e mult prea scurta...

@fire child amin