View What? in a larger map

Eurovision 2009 - The Balkan Girls

Deci eu am fost în oraş când era eurovisionul la TV, dar am vrut după să mă interesez ce s-a întâmplat la concurs.

Am citit pe net şi am aflat că am iesit pe locul 19 şi cealaltă chestie care mă interesa am înteles-o foarte bine din ceea ce a scris Crimson >>aici<<.

Uhm.. tipa îi bună da piesa nu. Începuse să mă streseze şi pe mine. Adică aş fi preferat Puya - Undeva în balcani.



România a votat. E rândul tău! Votează în partea dreaptă la poll-ul de pe blog.

6 răspunsuri:

perfect. beri goale e hartie de impachetat :|
mi se pare ca tipa inca nu si-o scos Mandinga din sunet, ii o piesa de muzeu la cum arata, dar mai are de tras la voce, pardon, la accent. Piesa e GAY gay GAY! oare putea fi mai stupida? mesajul, din cate am ascultat, e "pizde avalable". Am I too mean?

deci piesa... piesa sa zicem ca nu conteaza asa mult. la unii le place, la unii nu.

dar ce m-a enervat pe mine a fost faptul ca coregrafia nu a fost deloc spectaculoasa. erau niste tzoape imbracate in carpe verzi.

trebuie sa invatam ca degeaba scoatem la inaintare tipe bunoace; bunoace au si altii [vezi azerbaijan :P], daca bunoacele nu contribuie la un spectacol adevarat.

au fost faini moldovenii, armenii si grecul... in fine, uite ca tot am ajuns sa comentez eurovisionul dar incognito la tine pe blog :D

@ crimson .. you just needed a push
@ morning child no you are not. aia spune piesa

faza tare ii ca elena nu stie nimic pe engleza inafara de ok...si ca cineva io tradus piesa ca nu avea habar ce canta...:))deci daca o intreba ceva cineva in engleza ne facea tara de rusine...f sec mai bine castiga preselectia din romania blaxy girls...poate aveam sanse mai mari...alea nus asa de distruse ca si coregrafia melodiei balkan girls:|:|:))

nu vreau sa fiu rea, dar de unde naiba si-au ales Blaxy girls numele????
parerea mea:
-"bax" ? vin toate la juma' de duzina
-"black" ...see ?lol? marea neagra? sau doar vezi negru...?
-multi-plexy numa ca blaxy?
-bla-ics-igrec bla bla ca la mate? asa ma simt in ore.
-nu mai stiu ce sa mai adaug dar numele nu e cea mai misto alegere. ca sa nu mai adaug pareri despre particula girls... pfuai.

ma ingrozesc la degradarea generala a inteligentei in tara noastra. te rog sa scrii un post despre asta.

ps. Elena e o femeie frumoasa pe bune, cel putin asa se vede din cluj. daca nu stie engleza, ea pierde. ar trebui sa se rezume la chestiile strict femeiesti, si ma refer la ceva neprotocolar.

lolz.

(black sea -> blaxy)