View What? in a larger map

Am facut setările pentru conexiunea RDS

După mult chin şi jale am reuşit să fac setările pentru RDS să meargă bine.

Acesta e postul cu numărul 99. Ştiu asta foarte bine pentru că azi cred că am intrat să îl scriu de o duzină de ori. Niciodată nu eram cu inima împăcată să vă scriu că merge netul pentru că încă aveam probleme. Acum merge.

Să vă explic. Routerul meu TrendNet TEW-432BRP făcea fiţe când mi-am pus noua conexiune RDS. Mai exact nu reuşeam să îmi configurez nici cum routerul încât să mearga netul prin wireless. Am aflat unde era problema şi pentru cei care aveti probleme vă explic exact cum trebuie să arate setarea.



Dar, după ce am reuşit să fac să meargă netul prin wireless, aveam o problemă care am văzut că au întâmpinat-o mai mulţi oameni. Unele siteuri. :-O OMG! Blesteme. Tocmai vroiam să verific siteurile care nu mergeau înainte şi acum merg, şi aparent unele siteuri tot nu merg. Îmi vine din nou să mă dau cu capul de pereţi. Oricum unele siteuri merg acum. Şi tot ce am făcut a fost să îmi las routerul deconectat de la curent vreo 10 minute, apoi să urmez din nou tot manualul de instrucţiuni pentru instalarea routerului.

Îmi cer scuze că nu am mai postat, dar mă enervează netul. Încerc să fac rost de un router pe împrumut să îl încerc şi dacă merge aşa probabil îmi voi cumpăra alt router.

2 răspunsuri:

vezi ca tre sa faci setarile cu cablu de la rds scos , si sa pui useru si parola si dupa ce ai terminat de configurat poti sa bagi cablu. trebuie clonat si macu deoarece sigur au si altii router ca al tau si cei de la rds dau pe un singur mac net si nu poate ramane macul orignial.

jur ca ma amuza rau limbajul progeamatorilor... auzi acolo, clonare... scuze dar nu pot sa nu fac misto. Nu ma pricep si asa, dar stimabile anonim, nu puteai sa ii spui bietului om inainte sa treaca prin chinurile facerii legaturii la net?:P

Garby dear.. zici ca is secretara ta :))