View What? in a larger map

Mi-e dor de praf

Sper că şi vouă v-a fost dor de mine, căci mie mi-a fost dor de voi, dar am am fost lipsit de inspiraţie weekendul ăsta (a se citi beat).


Dar acum mi-e dor de praf. Mi-e dor să simt că îmi inundă nările şi încet mă îneacă pentru câteva secunde. Mi-e dor ca până şi la vederea lui să fiu înconjurat de o senzaţie de căldură de fericire de un delir al speranţei şi al ludicului. Mi-e dor de praf. Mi-e dor să îl văd cum se ridică în aer din urma autobuzelor sau pe uliţă de la ţara arătând clar o zi de vară caldă, fără ploaie.

Azi după multă vreme de sevraj după acest drog cotidian dealtfel am văzut în urma autobuzului praful involburandu-se şi am fost fericit. Vine primăvara! Fără mărtişoare că e o altă sărbătoare dedicată doar fetelor, şi cât de mult îmi plac tradiţiile şi cât de dornic sunt de a le păstra, nu consider că ar trebui să mai dăm banii şi pe asta. Asta e sunt misogin. Sau vorba unui coleg e perioadă de austeritate.ztiz

Mi-am ales a treia babă, deci degetele încrucişate să fie şi mâine soare şi frumos.

V-am pus aici o poză cu lăcrimioare, nu cu ghiocei, căci lăcrimioarele sunt florile mele preferate.



Şi pentru blogeri care citesc blogul meu, ţin să vă recomand blogaway.ro. eu din păcate nu am încă bani pentru el, dar cu prima ocazie îl voi procura.

1 răspunsuri:

baybeh, ai avut dezlegare de 1 martie... sa stii ca nu esti misogin, esti doar constrans de criza, e ok, eu personal de-abia astept o lacimioara, ca si mie-mi plac de numa!!

ps. faza cu praful si poza m-a facut sa belesc ochii la monitor si sa ma intreb cat de bine te cunosc. esti.. funny...