View What? in a larger map

"E bizar cum o ardem noi din club în club, din bar în bar, golim paharul că să-l umplem iar" zicea Cheloo. Mă regăsesc? Cam da. E bine? De ce nu?

Să zicem că dacă aş face asta în fiecare zi ar fi grav, dar o fac doar o data la 5 zile. Fiecare weekend îl petrec aşa. Şi după fiecare weekend rămâne ceva de povestit.

Aseară am fost cu gaşcă prin pub. De acolo ne-am mutat în Griff, unde am rămas până pe la 3 când s-a închis. Ai fost până acum în Griff? Dacă nu îţi zic eu cum e: drăguţ. Nişte becuri albastre şi roşi care îţi dau dureri de ochi, da să zicem că te obişnuieşti cu ele. Muzică e foarte bună, şi atmosferă e ok. Zicea Gorgan că poţi salută pe oricine şi te salută înapoi. Şi a făcut-o, l-a salutat înapoi.

Ai fost vreodată intrun bar la închidere doar tu cu masă ta şi chelneriţele? Asta e cât de cât probabil, dar nu cred că ai avut un om care să improvizeze teatru cu voi la masă. Deci, la 2-3 noaptea să îl vezi pe un prieten muşcând din pereţi şi bând shoturi de tequila unu după altul, şi nu din cauză că este beat, ci din cauză că mimă un nebun sau living las vegas.

Seară a fost presărată de diverse smsuri primite care spuneau: "Mă o apărut variantele la BAC" ŞTIU! Sincer dacă mai citeşti şi alte bloguri, foarte probabil că 70% din blogurile scrise de elevi silitori că mine, de clasă a 12a, să fi scris deja despre BAC. Şi sincer, toate smsurile ăstea m-au făcut să mă gândesc: Mă ce fain mă pregătesc eu de BAC, din aceaşi serie de BACu bate la uşă şi eu nu-s acasă.

Sursă imagini: De Mere

2 răspunsuri:

i-am zis la pf de mate, de variante. s-o mirat. vroia sa i le si arat, in format scris. loled.
ps. esti tanar bah, te doare in pen-al

si adaos la postul tau, 83% din sondaje sunt facute pe loc.