View What? in a larger map

Concert Tarja Turunen

Summer Storm 2009, turneul european al sopranei Tarja Turunen, fosta solistă din formaţia Nightwish, trece şi prin românia. Fanii o să o poată auzii pe 22 iunie, la Sala Palatului. Biletele de 70, 90, 110, 130 si 150 de lei sunt disponibile în reţeaua magazinelor Diverta, precum şi online, pe www.ticketpoint.ro si www.myticket.ro începand cu data de 23 martie.



Şi acum scuzele de rigoare că nu am postat weekendu ăsta (şi pentru cei interesaţi vă povestesc pe scurt ce am mai făcut zilele ăstea). Vineri am fost în Noila, ceva bar draguţ, unde întâmplător s-au adunat 6 chitarişti care au cântat toată noaptea (sau cel puţin până am plecat eu).
Sâmbătă de dimineaţă am fost să îmi fac pozele de a 12-a cu Jambor Photography. Iar pe seara până în noapte am fost la Leul la bowling şi biliard.