View What? in a larger map

Atenţionare pentru cititorii de blogurii

Bună!
Dacă ai primit acest link, înseamnă ca eşti genul de cititor, care feliciţi lumea pentru ce blog frumos, interesant au, sau ce post inteligent au făcut.

Hai să vă explic o chestiune. Voi când intraţi pe messenger ca să ne felicitaţi e ok, ne simţim bine (vorbesc din punctul de vedere al bloggerului). Dar dacă aţi lăsa în schimb un comentariu pe blog, o mică atenţie în josul paginii pe care să o şi semnaţi, ne ajutaţi şi pe noi. Primind comentarii blogul nostru devine mai important şi discuţiie mai diverse. Probabil nu o dată aţi aflat chestii noi din părerile pe care le-a scris lumea în josul paginii. Totodată, dacă scrieţi un comentariu atunci pe loc şi nu aşteptaţi până intră deţinătorul blogului pe messenger sunt şanse mai mari să nu uitaţi.

Rezumat: (ce am cere noi de la voi)

1. Mesajul pe care vroiaţi să ni-l daţi pe messenger postaţil ca un comentariu ataşat unui post. (cât timp are legătură cu postul sau cu blogul bineînţeles)
2. Semnaţi-vă mesajele, nu le lăsaţi anonim.

3. Nu vă fie lene să daţi comentarii cât de des.

8 răspunsuri:

acuma nu mai e la moda sa cersesti comentarii p-e hi5, ne-am mutat pe blogger. Maaaaare lucru, Garby, te afunzi in noroi *ridic o spranceana strategic*

da imi place poza :))

@ morning child, inca tot nai priceput despre ce e vorba, speram ca postul sa explice. mai sunt alti bloggeri care sunt de acord cu mine. ideea nu era sa lasi cu dea sila commentarii, ci sa le scrii pe blog cele care le transmiti pe mess

se pare ca am inceput un blog ~ deodata :)

Nu am patit pana acum asa ceva,dar ai dreptate ! Te sustin! :)

@boogeyman merci si cand patesti trimitele doar linkul www.tinyurl.com/lasa-comm

....::::AlinUtzA::::....: garbi
....::::AlinUtzA::::....: sa stii k imi place blogul tau
....::::AlinUtzA::::....:
....::::AlinUtzA::::....: nu ma intreba dc
....::::AlinUtzA::::....: dar nu este zi in care sa nu intru
....::::AlinUtzA::::....: sa nu ma uit
....::::AlinUtzA::::....: si nu numa o data:)))
....::::AlinUtzA::::....: shi...sa stii k imi plce sa vb singura>:D<
....::::AlinUtzA::::....: :))



Nu dau shi continuarea:)) ok?:))