View What? in a larger map

obama, parteneri si romania







nu va faceti iluzii. subiectele titlului nu au nici o legatura intre ele. am dat de poza asta cu oBama hUsein si ma gandeam ca ar fi frumos sa v-o arat si voua. e reusita posa si ideea daca nu l-as fi vazut la televisor, in timpul discursului lui oBama, pe fostul presedinte bUsh, m-ar fi facut sa ma gandesc serios.

trecand mai departe la parteneri, dupa cum ati observat am intrat si eu in recesamantul blogurilor si reprezint cu mandrie tRansilvania. as vrea sa fac parte si din miscarea "noi vorbim romaneste romaneshte", dar din pacate asta se bate cap in cap cu dorinta mea de a pastra un aer modern spre post modern a blogului. diacriticele nu m-au incantat niciodata si nu doresc sa imi revizuiesc scrisul de fiecare data pentru a nu uita o cratima. desi, admir initiativa lor si o sprijin trup si suflet. ei bine mai mult suflet decat trup.
spre final pentru a incheia tot pe o tema politica si pentru a impartasi cu voi o piesa draguta si draga mie:



sper sa va placa.

ps. am adaugat acel poll mic la sfarsitul fiecarui post pentru ca voi sa imi puteti oferii feedback, sa stiu ce va place si despre ce sa va mai scriu.

0 răspunsuri: