View What? in a larger map

Futem oaia pe....

Atenţiune: Următorul post nu este recomandat minorilor cu vârsta cuprinsă sub 12 ani. Genul postului: Recenzie.

Joia aceasta am fost la un concert in Roland Garros. Seara a fost deschisă de formaţia Vive la Noiz. Sincer vă spun ca mie unul îmi era dor de formaţia asta. Îi auzisem mai demult, pe vremea cand erau, citez: "Patru pizde şi un pizd", aceasta fiind descrierea folosită de mine în trecut pentru a menţiona cele 4 fete şi un băiat care cântă în această formaţie. De atunci componenţa formaţiei s-a schimbat de atunci. Acum sunt 2 baieţi în Vive la Noiz şi o data cu noul tip pe care l-au adus şi-au schimbat şi piesele vechi pentru a include şi vocea noului tip.
O încălzire destul de frumoasă pe alternative ska punk-ul celor de la Vive le Noise, cu punctul culminant la o piesă în franceză, al cărei refren pentru mine suna aşa: "Futem oaia pe..." acum să nu mă înţelegeţi greşit, eu nu ştiu franceză şi cu asta am corelat ceea ce auzeam, dar am strigat cât mă ţinea gura pe piesa asta.

Apoi a urmat The Mushroom Story! Recenzia faţă de ei probabil ca nu va fi obiectivă dat fiind că ei sunt trupa mea locala preferată. Oricum, după cum era de aşteptat după ce au urcat pe scena a început cheful. Oameni sărind în sus, pogo, dat din cap şi oameni care ascultă liniştiţi (ultima categorie fiind foarte puţini, căci e cam greu să stai liniştit la Mushroom). Eu am ajuns acasă cu bocancul într-o pungă, căci talpa mi-a fost total dezlipită la unul dintre pogo-uri. Bineînţeles că nu m-am putut răbda să stau fara să ma duc înapoi în centrul acţiunii, aşa ca am împrumutat o pereche de papuci de la cineva care stătea pe margine. Mushroom au facut show adevărat, cum fac de fiecare data.

Apoi au urmat Dedicated To, formaţie venită tocmai din Austria, la care nu am stat sa îi ascult, dar pot spune o chestie: am auzit bassistul la soundcheck, e demenţial.


Trebuie să îmi cer scuze de la cei care ar fi vrut să fi postat zilnic, dar am fost ocupat ultimele zile şi nu am prea prins timp liber la Dell. Totodată sper ca aţi obscervat că am început să folosesc diacritice şi majuscule.

Edit: am aflat cum se numeşte piesa aceea de la Vive la Noiz: 'foutez-moi la paix' (în traducere - 'lăsaţi-mă naibii în pace')

0 răspunsuri: