View What? in a larger map

Leapșă

Vai cât timp a trecut de când nu am mai primit o leapșă. Se vede că n-am prea bloggerit în ultima vreme.

Am primit asta de la buna mea prietenă și blogeriță devotată CRIMSON!!!!!!

Mi-am petrecut cea mai frumoasă vacanţă... La țară pe malu someșului la pescuit pe soarele în asfințit. era vremea deaia de bulangiu care n-are nimic de făcut.
Când sunt supărat, întotdeauna… îmi pun florin chilian - lumi albe și după mă întristez și mai tare și la un momentdat îmi trece brusc.
Când mă îndrăgostesc… trădat. no coment!
Cel mai fericit om am fost atunci când… am reușit să rezolv faza de care voi nu trebe să știți.
Nu spun niciodata NU propunerii de a… primii bani pe gratis.
Prietenii spun despre mine că sunt… nu știu, ziceți la commenturi, ce sunt eu?
Dacă ziua de mâine n-ar mai exista, azi aș… petrece-o cu familia și cu prieteni apoi în biserică (da, sunt un om religios)
Cel mai tare mă enervez atunci când… oameni pe care îi întâlnesc nu vor să se schimbe.
Am emoţii atunci când trebuie să… merg la un interviu pentru job, la oricate am mers tot la fel ma simpt.
Cel mai mult mă mândresc cu… Gârby Dell? ffs nu știu. Cu mine că deaia Narcis se scrie cu G mare.
Cel mai frumos cadou pe care l-am primit a fost… prima chitară.
Nu aş renunţa niciodată la… "Futerem, non futerem, laba necesarum est."
Cea/cel mai bun/a prieten/a este… Mircea.
O zi este perfectă atunci când… e soare afară am bani și prietenii alături.
Cel mai mare obstacol… criza financiară.
Cea mai mare greşeală… să mă apuc de fumat și de chiulit.
Frica cea mai mare… să rămân singur fără prieteni, familie etc.
Persoanele cele mai necesare… mama, Mircea, Hori, Alex.
Cea mai mare dorinţă… să am 1.000.000.000 de euro.


Ah da, și dau leapșa spre: I.see.right.trough și spre Irina.



1 răspunsuri:

ASTA PT CA EU NU PRIMESC NICIODATA.. LEAPSA!! :(((((

Când sunt supărat, întotdeauna… I just stop being sad and be AWESOME instead! ..true story.

:D