View What? in a larger map

Gata! Am ales!

Poate observaţi că am renunţat la o reclamă, asta chiar de sub banner, pentru ca să pun în locul ei un contor de la SmokeFree. Astfel pot să văd şi eu şi voi de cât timp n-am mai fumat şi câţi bani am economisit între timp.

Oricum vă datorez o explicaţie pentru "cum de?" şi "de ce?" m-am lăsat. Păi motivul este o idee pe care mi-a spus-o Mircea.
Ce alegi? Pe ele sau pe noi?; şi se referea la ţigări şi prieteni.

Idea lui era simplă: Avea o dorinţă imensă să ştie că noi, am făcut tot ce ne stă în putinţă, ca şi peste 40 şi peste 60 de ani, să ne mai poată suna şi abonamentul să nu fie deconectat pentru că abonatul a decedat.

Toată lumea îmi spunea să mă las de ţigări pentru mine, şi eram atât de aproape, chiar acolo pe margine, dar nu mai vroiam să fac încă un pas, îmi plăcea să fumez, era mai social, mai mergea o ţigară la nervi sau aşa, plus mai aveam vreo 30 de ani lungi laţi şi frumoşi, nu îmi păsa.

Dar după ce a spus el, că vrea să mă las, nu pentru mine, ci pentru că le datorez asta prietenilor mei, mi-am dat seama că am găsit acel ceva care îmbinat cu idea mea de a mă lăsa, m-a făcut să renunţ.

Va fi greu şi ciudat. Fumam un pachet pe zi, de 6 ani. Va fi ciudat să ies în oraş şi să nu îmi aprind o ţigară să trag din ea. Dar pentru cei ce îmi sunt dragi, merită, zic eu.

Experimentul 2: Mă chinui să fac $$$$ online de multă vreme, ei acum am un contor în plus: bani economisiţi din renunţatul la ţigări. În 3 zile voi avea mai mult decât tot ce am strâns din Adsense până acum.



12 răspunsuri:

Felicitari pentru ca ai reusit. Sper sa scapi cu totul. Eu am 5 ani si inca nu am reusit. Poate o sa reusesc... sper. Bafta in continuare si sper sa nu fi ispitit.

buna, ai castigat un premiu, te astept pe blogul meu ca sa-l revendici

Hey. Si eu m-am lasat. Adica ce-i drept e a doua zi si sunt pe nicorette. Ieri am cioflait 5 gume. Azi o sa fie 4. Oricum congrats. E mai bine asa ;)

felcitari atat tie cat si prietenilor care te-au convins..!! sper sa reusesti..!! :)

bah :( v-am lasat putin balta... a fost chef azi noapte si am fumat 11 tigari :-<. voi reseta counterul pentru asta :|

chiar trebe sa ma tin acum.. cumva

Io de-abia acum am invatat sa fumez corect.


”Cola

=)))))))) cine te-a invatat???? ca eu n-am reusit

p.s si eu m-am lasat

Hei...e bine ca te lasi de fumat nu pentru tine ci pentru prieteni adica uneori prietenii is mai important chiar si decat propria persoana si i foarte dragutz din partea lor sa faca asta spre binele tau asta inseamna sa ai prieteni adevarati...ideea i ca ar trebui si ei sa te ajute .
Oricum fi tare.Eu nus fumatoare si nici nu am de gand da am auzit ca i destul de greu sa te lasi mai ales dupa 6 ani..dar cum se zice doar cei puternici reusesc.
Sper sa vedem un post mai incolo in care sa ne spui ca ai reusit .
Pana atunci numa bine si bafta iti tin pumnii.
Peace :)>-
Adnana :).

garby dearest. intuitia imi spune ca nu e ultima ta tigara. acuma, daca te ambitionezi numa de ciuda... ar fi bine pt plaman.

ce s-a intamplat cu voi, oameni buni? Plec din cj si deja va lasati de fumat... la ce altele mai renuntati?

@alex te-am invatat bine. >:)

! cola

@ale cola - alegeti numele din lista, nu mai pune anonim. ma derutezi.

@ale cola - nu stiu de ce ne mai lasam. eu mi-am lasat si prietena de cand ai plecat. hai inapoi :))

@adnana & ale cola: nu, nu a fost ultima tigara. am mai fumat de atunci 1,2 tigari o data la 2-3 zile. daca fac calculul au fost 15 tigari in 8 zile.
dar, pot si mai bine. ieri de ex nu mi-au mai trebuit. e ok.


merci tuturor pentru incurajari, sa stiti ca ajuta.

mai reseteaza-l o data:-"

nu il mai resetez. :P ma bucur ca in sfarsit ti-ai facut curaj sa imi lasi un coment :)