View What? in a larger map

Nostalgia 29kbps

Acum câteva zile mi-am instalat din nou messengerul. Adică am trecut de la messenger 8 la messenger 9 că aveam ceva probleme cu statusul.

Şi în timp ce îmi instalam messengerul mi-am amintit de prima dată când mi-am instalat eu messengerul. Pe vremea aia eram pe mIRC in fiecare zi. Şi mai era o chestie, aveam conexiune prin dial-up şi costa ca dracu. Aveam voie 5 minute pe zi să stau pe internet, stăteam cam 15 în fiecare zi.

Şi îmi amintesc cand downloadam cu 20kb pe net şi eram extraordinar de fericit. Dar când am auzit că toată lumea povestea de mess, am vrut să îmi pun şi eu. Apoi mi-am dat seama că nu avea încă nici adresă de yahoo mail, deci nici ID. Oricum pentru ziua aceea am luat o bătaie bună. Ştiţi şi voi că messengerul când se instalează, defapt se downloadează de pe net. Ei bine la viteza mea turbata de biţi pe secundă am stat 56 de minute conectat pe dial-up. Auch!

Iar mai apoi ca să vă mai povestesc despre viteza mea de internet, mai apoi mi-am instalat Bitcommet, şi am început să downloadez. Ţin minte când am făcut prin screen şi l-am sunat pe mircea să îi spun că am prins 29,8 kbps. Şi a râs de mine, el avea printscreen cu 37,6 kb pe secundă. Îl uram.

Acum încep să mă crizez când am viteze de sub 800kbps şi sunt mulţumit doar când ajunge peste 2,4 mb care e viteza medie cu care îmi downloadează.

Şi primu meu hard a avut 15gb.. torrentul care l-am downloadat ieri avea 14,7 gb.