View What? in a larger map

Un semn de viata

Bună dragi cititori, mă rog, nu toţi doar acei care îmi sunteţi sau vă sunt drag. Probabil aţi văzut că nu am mai scris de multă vreme. Am zis să fac măcar un post în care să vă zic de ce.

Vroiam să fac o pauză de la bloguit, să îmi rezerv puţin timp în care să îmi dau seama exact care e ideea blogului meu. Să pot să scriu acel mic: "Despre Mine" al blog-ului. Observasem în ultima vreme că posturile mele nu au un domeniu comun. Speram să găsesc un topic despre care aş putea scrie mai des şi cu care să îmi pot face o temă a blogului. Dar n-am găsit.

Teoretic ar fi câteva opţiuni:
1. Să vă las doar cu postul ăsta până când îmi pică mie fisa despre tema blogului
2. Să continui să scriu fără temă.
3. Să da-ţi un feed-back cu şi despre posibila temă a blogului.

3 răspunsuri:

@ anonim multumim de parere, probabil ca il cunosti pe Gârby de asa de mult timp incat iti poti da cu parerea si ai si argumente solide. In acest caz, n-ai sange in coa.e ca sa lasi si un nume. Sau, esti un muc oarecare in soceitatea contemporana.
Vrei sa dezbatem?

@morning child: merci de aparare 1 la mana, doi la mana cred ca a fost doar un exces de plictiseala din partea domnului anonim.

@anonim: merci de comm