View What? in a larger map

Muzică şi muzichie

După cum vă spuneam ieri, mi-am recuperat chitara bas. Azi fiind zi liberă, adică zilele şcolii, ne-am adunat de o zamă. 2 chitări, basul meu, aşa am început în sala de fizică să ne expunem talentele - a se citii: să îşi expună talentele, iar eu să mă chinui.

Eu unu m-am simţit toată ziua şi sunt fericit de fiecare dată când ating un obiect şi observ că mă ustură degetele pentru că ştiu că asta a însemnat cântat mult şi bine.

Acum ştiu să cânt:

  • Seven nation army
  • Ziua vrăjitoarelor
  • Riff-ul lui Gorgan
  • Smoke on the water
  • Gangstas of love.
  • Şi Keep Away - Thanks
Sunt un mic geniu. Notă: nu se pune că nu îmi iese bine decât Seven nation army.

Dar vorbind de Keep Away, formaţia anunţă un nou concert joia asta de la ora 8, cu 5 lei intrare. Concertul o să fie în Rolland Garos.

4 răspunsuri:

Duuude... s-a anulat concertul, pe sapt viitoare, din cate am citit din massuri :P

@morning child nu stiu nimic :(( eu am probleme tehnice

Duuude ai banner cu one piece !

defapt e one beer :)) mda stiu ca is din one piece dar mi-a placut desenul si l-a modificat ale usor si nah. (btw nu ma uit la one piece)