View What? in a larger map

Cel mai inspirat om

Mă uitam acum 5 minute pe youtube la camera ascunsă. Am dat de un filmuleţ în care ideea era următoarea:

1. Tipa (actriţa) venea din spatele "victimei"
2. Îşi agăţa o aţă de la fusta mini de o chingă a curelei celui din faţă
3. iar apoi făcea pe victima că tipul i-a dat jos fusta.

Ok. Până aici destul de booring după vreo 3 - 4 faze de genu, dar la un momentdat a venit tipu ăsta. Eu îl nominalize la cel mai inspirat om din istorie. Ar trebui să intre în cartea recordurilor pentru cel mai glumet şi mai ... bărbat.

Daţi click aici şi vă duce exact la momentul din film de care vorbeam eu.

5 răspunsuri:

Tipu mai degraba era foarte speriat :))

@boogeyMan eu cred ca defapt fugea sa isi bata joc de ea :))

cred ca s-ar fi intors daca era sa isi bata joc de ea. era evident speriat. the dude was running for his life.

Eu nu cred ca era speriat. Sunt de acord cu autorul postului. Isi batea joc de tipa! Chiar ca cel mai inspirat om!

@sparafucile merci. macar cineva tine cu mine :))