View What? in a larger map

Vicii

Am constatat că sunt un om foarte vicios. Sau probabil nu ăsta este cuvântul care descrie cel mai bine chestia la care mă refer, probabil e vorba de "obsesiv", dar cu siguranţă şi de vicios.

Am probabil prea multe vicii, şi cu toate că îmi dau seama că sunt rele unele şi că nu mă ajută cu nimic, continui să le fac, pentru că dacă aş renunţa la unele dintre ele nu aş ştii cu ce să îmi ocup timpul.


Fumatul. L-am apucat pre devreme zic eu, acum după câţiva ani. Eram pe la vreo 14 ani când am început. Ştiu, ştiu voi sigur ştiţi pe cineva care a început probil mai repede. Sincer, îmi pare rău pentru toţi cei care încep şi îi admir pe cei care până acum au reuşit să zică "nu". Am ajuns să fumez cele mai tari ţigări pe care le pot găsi. Şi mai rău să îmi consum majoritatea banilor pe ţigări şi când nu am să fumez de la alţii pe bani lor. Nu e bine deloc aşa. Vreau acum să mă las, nu de tot, doar o perioadă să o las mai moale.

Cafea. E bună, amară, dulce, cu fără zahăr sau lapte, lungă sau scurtă, dimineaţa la prima oră sau seara pe la 10, fierbinte sau deja racită, tot aia e, tot cafea şi tot e bună. Şi nu mă mai trezeşte, o beau doar de gust.

Alcoolul. L-am apucat de tânăr şi pe ăsta, dar mulţumesc la Dumnezeu nu am ajuns dependent. Alcolismul stă departe de mine, dar când ajung în bar, vreau să fie tot cât mai ieftin şi foarte rar se întâmplă să ies treaz de acolo. Dar în ultima vreme, am mai ieşit în unele seri şi mam rezumat la 2-3 beri.

Chiulul. Haha.. în a 7-a aveam 9 la purtare pentru apsenţe. De atunci n-am mai avut media la purtare peste 9. Doar 7 într-un semestru. Găsesc aproape imposibil să stau la ore. Şi gândul că, o oră pot lipsii se termină în .. dacă tot am o apsenţă hai să plec toată ziua. Săptămâna asta în schimb am apsentat doar 2 ore, dintre care una pentru că am întârziat.

Calculatorul. Mda.. cei care mă cunosc vă pot confirma, că înafară de beţii nu sunt momente când mă vezi fără laptop la mine. Când ajung de la şcoală intru direct pe laptop şi până seara nu mă ridic. Sunt aproape tot timpul pe mess, sau pe jocuri. În ultimele zile de ce credeţi că nu am postat? M-am reapucat de Lineage 2.. şi acum în timp ce vă scriu, sunt logat pe Puzzle Pirates şi mă joc poker.

Poker. Frica mea numărul 1. Să nu mă apuc de jucat poker pe bani. Momentan m-am rezumat la poker pe net, cu bani virtuali. Sper să nu trec linia.

Droguri. Frica mea numărul 2. Le urăsc pentru ce le-au făcut unor prieteni de ai mei, şi spun tot timpul lumii că nu sunt bune. Sincer sunt tentat. Dar cum aş putea fi sigur că vicios fiind m-aş putea abţine să nu continui cu nimic, dacă aş trage un joint?

Mă înţelegeţi?

5 răspunsuri:

iti dau un comment maine ca acum imi este prea somn...

vb lui cheloo :
Sa ai un sef,
Fara chef
Si-o munca stabila
Sa stai in garsoniera
Nu in vila
Sa ai o atitudine umila,
Sa astepti o mostenire
De la o baba senila,
Sa traiesti mult
De dragul de-a trai
Sa ai familie
Sa torni in jeguri de copii,
Sa nu fumezi,
Sa nu bei,
Droguri , sa nu iei
Sa n-ai pareri sau idei,
Sa nu-ti doresti,
Sa nu vrei,
Sa fi bun,
Sa ai o conduita inalta
Asteptand vacanta,
De pe lumea aialalta
O arzi in halul asta
Esti o victima indoptrinata.
( Cheloo feat. Bitza - Vicii);)

si femeile, mai! si femeile :)

@aleash m-ai atins aleash, dar cica m-am lasat de zburdat. :) cand iesim la o cafea?