View What? in a larger map

lmo

Din nou mă blochez la găsirea unui titlu pentru post. Da, ştiu am lipsit multă vreme şi din prima propoziţie credeţi că m-a lăsat inpiraţia. Ei bine, nu-i aşa.

Am lipsit câteva zile de activitate intensă pentru că am fost ocupat cu noua prietenă. Nu o să stau să vă plictisesc cu deale mele. Uite pe scurt despre ce o să fie postul:
1. Prezentarea de modă din Polus
2. Ora pământului vs. meci
3. Un scurt metraj genial


Eu sunt un om integru. Ştiu să apreciez bunul gust, câte-o dată mai dau şi rateuri, dar în general ştiu. Sunt un om la care îi plac chestiile ieftine. Care preferă hainele frumoase in pofida hainelor de firmă. Dar, asăzi la Pollus în Food Court, de la orele 18:00 v-a fi o prezentare de modă, care cel puţin pentru mine e inedită. Mai exact Teatru. Actori care vor interpreta 15 scenete şi stand-up-uri vor fi îmbrăcaţi în hainele sponsorilor. (nu vi citez că vă veţi plictisii acolo auzindu-i oricum)

Ce tare! Ora pământului vs meci? Mno îi clar că voi alegeţi meciu. Dar o singură chestie. De la 8 până la 8 jumate faceţi o faptă bună şi dacă tot nu stingeţi tot ce consumă curent din casă, măcar adunaţi-vă mai mulţi prieteni la 1 TV şi nu aprindeţi alte chestii decât 1 TV la mai mulţi oameni. Şi staţi pe întuneric. Nu-i aşa greu.


Un scurt metraj filmat într-o singură zi!



şi care a necesitat 2 ani de post producţie...

0 răspunsuri: