View What? in a larger map

De ce le mulţumim mamelor de 8 martie

1. Mama m-a învăţat SĂ APRECIEZ O TREABĂ BINE FĂCUTĂ

"Dacă vreţi să vă omorâţi între voi, mergeţi afară. De-abia am terminat de făcut curat"


2. Mama m-a învăţat ce e RELIGIA

"Roagă-te să iasă pată aia din covor"


3. Mama m-a învăţat ce e LOGICĂ

"Pentru că aşa am zis eu,de-aia"


4. Mama m-a învăţat MAI MULTĂ LOGICĂ

"Dacă căzi de pe leagăn şi-ţi rupi gâtul, nu te mai iau cu mine în oraş"


5. Mama m-a învăţat ce e IRONIA

"Plângi în continuare, şi o să-ţi dau eu motive pt. care să plângi"

6. Mama m-a învăţat ce e CONTORSIONISMUL

"Uită-te la murdăria de pe ceafă ta "

7. Mama m-a învăţat ce e VREMEA

"Camera ta arată de parcă a trecut o tornadă prin ea"

8. Mama m-a învăţat ce e IPOCRIZIA

"Dacă ţi-am zis o data, ţi-am zis de un milion de ori: Nu exagera!"

9. Mama m-a învăţat despre CICLICITATEA VIEŢII

"Eu te-am făcut,eu te omor!"

10. Mama m-a învăţat despre SCHIMBAREA COMPORTAMENTULUI

"Nu te mai comportă că taică-tău"

11. Mama m-a învăţat ce e INVIDIA

"În lume sunt milioane de copii mai puţin norocoşi care nu au părinţii la fel de minunaţi cum ai tu"

12. Mama m-a învăţat ce e AŞTEPTAREA

"Aşteaptă numai până ajungem acasă"

13. Mamă m-a învăţat ce înseamnă A PRIMI

"O să ţi-o primeşti când ajungem acasă"

14. Mama m-a învăţat ce e UMORUL

"Când o să-ţi tai degetele de la picioare jucându-te cu maşina de tuns iarbă, să nu alergi plângând la mine"

15. Mama m-a învăţat CUM SĂ DEVIN UN ADULT

"Dacă nu mănânci legume, nu o să mai creşti niciodată"

16. Mama m-a învăţat ce e GENETICĂ

"Eşti exact că taică-tău"

17. Mama m-a învăţat despre ARBORELE MEU GENEALOGIC

"Închide uşă după ţine. Ţi de pare că te-ai născut într-un cort?"

18. Mama m-a învăţat ce e ÎNŢELEPCIUNEA

"Când o să fii de vârstă mea, o să înţelegi"

19. Şi preferata mea, mama m-a învăţat ce e JUSTIŢIA

"Într-o bună zi, o să ai şi tu copii. Şi sper că o să fie exact că şi tine"

2 răspunsuri:

haha marfa rau! mi-a placut faza, m-a binedispus. cred ca o voi printa

Da, pe ultima o stiu prea bine. Foarte tari! :))